Még garancia is van rá?
Nem minden utángyártott nyomtató kellékanyagra van garancia, de a Zafir Premiumra igen!

Az extrém alacsony kibaszázalék (0,97%) miatt Önnél is jól kell működjenek a Zafir Premium termékek!
Mi a teendő, ha mégis hibával találkozik?
- Vegye fel a kapcsolatot az üzlettel/webáruházzal ahol a terméket vásárolta.
- Küldjön nyomtatási képet, és röviden ismertesse a tapasztalt problémát, és csatoljon egy fotót a termékről, ha látszik valahol a hiba.
- Ezek után az üzlet/webáruház felveszi a kapcsolatot Önnel és az importőrrel, hogy segítsen a termék cseréjében vagy jóváírásában. (a hibás terméket bevizsgálásra vissza kell juttatni oda, ahol a termék vásárolta)
- Sikeres elbírálást követően megkapja a termék cseréjét, vagy a jóváírást.
A Zafir Premium termékekre a vásárlástól számított 1 év garanciát vállal a forgalmazó.